.


.



Sunday, November 1, 2009

Betul ke aku sayang awek aku????!!

aku suka tengok jari awek aku...cantik....
betul, sungguh!
sampai takut nak pegang...bukan takut patah...
takut nanti jari kitorang tak boleh tolong each other di satu hari depan yang maha Esa..

aku suka tengok rambut awek aku...cantik!!
betol,sungguh! sebab tu aku belikan tudung...bukan sebab jeles orang lain tgk jugak.... tapi sebab aku nak tgk rambut iklan pantene dia sampai bila2... bukan yang terbakar dek api neraka di suatu hari nanti..

aku suka tgk body awek aku...cantik betol,sungguh! sebab tu aku belikan dia telekong supaya mase dating dengan kekasih die yang utama dia lagi cantik dan berseri menghadapNya..aku pun tumpang dapat pahala..pheh syoknye!

aku sedih tengok awek aku tak tido tak makan rindu kat aku,aku pun macam tu juga ada problem yang sama..
die tanya apa ubatnya???
aku pun bagi die Quran untuk penenang jiwa..
semoga lebih cintakanNya dari aku..

aku sedih tengok awek aku selalu pesan macam2 kat aku makan, minum, drive elok2..
tapi bila tengok movie sama2..
burn asar maghrib gitu aje..
die tak kata aper.....berdosanye aku....

kesimpulannya aku memang sayang dia...
nak jumper die giler forever..
yang forever punye forever..
di dunia dan akhirat terutamanya..
janji nak share heaven sama2..

semoga kami saling mengingati..
dosa sendiri pun infiniti...
nak tanggung dosa dia lagi pulak lepas ni...
semoga kami menginsafi diri
Ya Allah ampunkanlah kami....

No comments:

Post a Comment